Ketika Cinta Bertasbih penyeri Jiwa Ku..


Cerita nie paling best aku penah tengok.. Uhh.,sayu beb tengok perjalanan sorang lelaki yang tidak mempunyai harta tetapi punyai ilmu agama dan budi bicara yang tinggi demi mengejar cinta yang sejati bagi menjadikan pasangan hidupnya. Uhh, kagum giler beb tngok citer nih. aku tengok citer nie time ak kt umah sewa kat poli la. member aku la suggest citer nie. pastu aku trus carik smbungan 2. Bertapa jodoh seseorang hamba itu memang kuat jika kita bijak merasai naluri antara dia. Perlu ada kesabaran dan usaha untuk terus berusaha. nescaya Allah akan mengadakan jalan keluar baginya dari segala masalah dengan jalan yang tak terfikir olehnya. masyaAllah. Sungguh tuhan itu maha pengasih terhadap hambanya yang soleh lagi penyabar. namun bukan mudah nak jadi baik berlandaskan syariat yang betul. Ada yang baik, tapi luaran saja..dalaman ofcoz out of da range lah..nak cari yang solehah, ofcoz xdpt la der. hanya b'serah pd Allah. ada yang korang tgk cm sempurna je dy nih. Ingat nak grab lah. tp depan korg jer der dy mcm tuh. blakang citer blom tau lg.. Hmm, tp itu lah..cari yang dapat memahami kita dan dpt terima kita dengan seadanya. xkan korang xtaw nk  different yg mna kwn, 'n' yg mna satu cinta der.. ada 7 signal tuhan bagi kt kita pasal jodoh nih. korang search sendiri la der kt google ke, youtube ke, pape je lah pasal isyarat cinta nih. hari nie aku just nk citer pasal ketika cinta itu bertasbih, pasti nadi itu berdenyut merdu.. banyak maksud tersirat dari ungkapan ini. Insya'Allah, next time ada lagi citer utk korg pasal sekeliling kita skrg nih. skrg aku boring la nie, sbb tu aku tulis blog nie..huhu.. 

Other Story..

Advertisement..

HS Oracle