CROW ZERO Jadi Favourite Aku..

Suzuran Boyz..
Cerita Crow Zero nie aku tengok masa sem 2 aku di politeknik. Member aku yang syor kan kat aku citer nih. Dulu aku memang tak layan lah citer2 Korean and Japan nie. tapi lepas tengok citer yang satu nie. aku jadi tertarik. tertarik dengan semua watak dan jalan cerita dalam filem nie. Memang terbaek r. Sebab citer nie mengisahkan sorang John lar cakap orang yang bermula dari bawah untuk mencapai status sebagai OTAI. sama dengan prinsip aku, tapi bukan la nk jadi otai tapi aku pun nak gak mula dari bawah untuk mencapai status sebagai golongan Elit dan Professional. ape barang kejar nak jadi famous btol x, dok john sana sini, ape cer beb. biar jadi hebat xpe. jangan terlalu famous, sebab famous xkemana pun der. Lagi satu, citer nie juga mendorong aku menukar imej aku kepada imej timur berbanding imej barat (skinhead) suatu zaman jahiliah dulu. Imej Japan lagi smart der..lagi style..tapi xla overdose sngt..2/3 benda ja ikut..yg len tetap anak melayu sejati der..ape barang ikut sangat budaya luar. yang penting imej sendiri mesti ada..
Ok bye.. next time aku citer lagi..kalau aku boring lar..
salamualaykum..

Other Story..

Advertisement..

HS Oracle