Kehidupan Seorang Paranoid..


Hari nie aku nak citer skit pasal kehidupan sorang insan yang bergelar ParaNoidz.. "Apa tu paranoid weyh"..haha., paranoid nie mcm klo korg tngk sorg tuh, dia suka menyendiri lah..haa tu la paranoid. Dia nie suka bergaul bila perlu dan kalau bergaul pun xsuka benda-benda yang remeh. Mungkin sebab dia nie ketandusan idea nak cakap..just yeye jew.. Satu hari tu, dia kluar lar ngan member dye..tetiba jumpa plak member lain kat situ..org lain suma lyn, tp dy sorg je plik skit..buat ded jer..Adoii..rungsing aku tngk..Bukan nak mngata kt dy..tp just nk citer jer..haha..aku punyer blog, suka hati r nk citer ape pown..haha..tapi bila tengok balik dye nih, mmg style kowt cara dy. Just ckp bila perlu, diam selalu. Xkacau org pun kan..smart ape..cmnie baru layan..Nie, ak tngk sorg tuh..asyik bising jer, ntah ape2..sembang mcm duduk hong kong jer..tp depan mata jer pun.adoii..ayat citer kt fb bagai nk rak, tp hampeh satu pun xjalan..biar xyah citer beb..
tapi dy nih mmg style lar..ak suka org yang boleh terima cabaran..suka kondem2 gak..haha.tapi membina la condem tuh..bukan just perli mcm bangsat (xserupa bikin weyh)..Ade gak mmber yang suka cari kesalahan org, padahal dia sendiri pun xbtol...ckp mcm parr lah..suka menunjuk2, lebih2 plak..lagi la mnyampah..jusk boleh dibawa bergurau dh lar..ok ape..amik serius bwt pe..haha..tp member sorg nie..lagi lar..org kutuk dye tp buat ded jer..huu, kita yg panas balik beb..huhu...citer memang btol2 aku tulis yang aku nampak lar..tp, korg jngn fikir mcm2 lak..kunk masuk Metro lak nanti..kalu Berita Harian xpe..Market skit..Hmm..kalau de org terasa ngan citer aku nih, korg boleh blah lar..jngn hipokrit kat sini..semua org sama ja weyh..jangan nk tunjuk baik..berpandu pada Islam konon..tp, hampeh,.bukan semua org yang xpnah tulis perkataan Allah itu xberpandukan Islam..maybe dy xnak menampakkan riak itu..nie, bila org tulis skit pasal keagamaan..kondem sna sni..huhs..org jenis ape nih..bole bla lar..suka hati mak dy lar..nak tulis ape pun..asalkan dy xtepesong dh lar..huhu..ok lah..smpy sini je lah story aku kali nie..maybe esk de citer baru..

By Muhamad Na'im

Other Story..

Advertisement..

HS Oracle